Thursday, January 29, 2009

Tunang..

Kepada yang rajin buka blog ini dan tengok dah bersawang sebab lama tak update- aku minta maaf. Ramai juga yang bertanya kenapa aku tak tulis cerita di Kuala Terengganu, atau waktu aku bertunang 3 Januari lepas, atau cerita pasal pemilihan UMNO, atau persiapan kahwin aku. Jawapannya : ENTAH.. aku malas, aku bebal, aku blur, aku rasa nak delete blog ni..

Adakah ini yang dirasai oleh lelaki yang mengalami mid life crisis? Aku tahu aku baru nak masuk 29, tetapi sebab bebudak office suka panggil aku tua, jiwa tua, muka tua.. adakah doa mereka dimakbulkan? Atau adakah bebanan tidur pukul 4,5 pagi dan keluar rumah pukul 9 sudah mula menampakkan proses penuaan? Adakah aku patut pakai SKII supaya nampak macam Sammi Cheng yang nampak muda dalam iklan?

Entah.. kepada yang tertanya bagaimana rupanya gambar majlis tunang.. aku buat video ni 2 malam lepas bila aku tak boleh tidur.. hasil kerja amatur orang yang baru tahu pakai windows movie maker...


1 comment:

C.Sivaraj said...

bro, ada bakay jadi director movielah...good one bro.....my wife got jeolous when saw the video n start torturing me for a similar vidoe by me...omg