Thursday, February 4, 2010

Shahrul Zaman Datuk Yahya..



Entri ini khusus ditujukan kepada abang/mentor/cikgu dan sahabat saya Sdr Shahrul Zaman Datuk Yahya, mantan Setiausaha Kerja Pemuda UMNO Malaysia yang kini Setiausaha Politik kepada YB Dato' Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi. Terlalu banyak yang saya pelajari dari beliau. Secara peribadi beliau adalah tunjang kepada kekuatan pejabat pentadbiran Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dari tahun 2004-2008. Jikalaulah ada 10 orang lagi seperti beliau pastilah institusi Pemuda akan lebih berkesan kini.

Orangnya lemah lembut, penuh diplomasi dan terlalu komited pada amanat dan tanggungjawab beliau di sana. Saya selalu berdoa semoga dikurniakan kekuatan akal dan minda juga semangat untuk bertugas seperti dia. Jika saya dapat 50% apa kualiti yang ada pada beliau saya sudah bersyukur.

Kepada beliau, terima kasih atas segala khidmat nasihat dan tunjuk ajar yang diberikan kepada saya selama ini.

No comments: